paidospaidos
  • Ciutat d'Alba
  • Collserola
  • El Pinar
  • Gerbert d'Orlhac
  • Joan Maragall
  • L'Olivera
  • La Floresta
  • La Mirada
  • Pi d'en Xandri
  • Pins del Vallès
  • Pla i Farreras
  • Pureza de María
  • Santa Isabel
Carregant
Casals Nadal 2018 Informació Inscripcions

Image title

Activitat vinculada a MaB Languages

MaB Languages dóna resposta a la formació de llengües estrangeres a nens, joves i adults d’una manera efectiva gràcies a l’experiència i formació del nostre equip.

Mitjançant la nostra metodologia, principis pedagògics i objectius, aconseguim que els nostres alumnes no només assoleixin el coneixement desitjat de la llengua estrangera, sinó també aprenguin continguts diversos o específics.

En el cas dels alumnes en edat escolar, aquests continguts estan inclosos en la programació curricular dels seus estudis (infantil, primària o secundària).

A més, tenim com a objectiu arribarà a potenciar i estimular totes les intel·ligències múltiples que tots tenim: la verbal, la lingüística, la visual i espacial, la lògica matemàtica,  la cinestèsica-corporal, la musical, la naturalista i la interpersonal, i així aconseguim millorar el rendiment dels alumnes en molts aspectes de la seva vida.

Àmbit lingüístic:

  • Potenciar la producció oral de la llengua estrangera escollida.

  • Convertir la llengua estrangera en una eina de comunicació necessària per a realitzar les activitats programades.

  • Desenvolupar l’autonomia en l’aprenentatge.

Àmbit personal:

  • Desenvolupar la capacitat física i psicomotriu.

  • Desenvolupar l’àmbit afectiu, per aconseguir un benestar emocional.

  • Optar per uns valors ètics, de convivència.

  • Treballar actituds positives respecte a la higiene i la salut en general.

  • Potenciar l’adquisició dels hàbits que formen part del quotidià.

  • Potenciar la creativitat

  • Tenir en compte les necessitats individuals

  • Fomentar la participació

Àmbit interpersonal:

  • Saber compartir.

  • Respectar els/les companys/es.

  • Saber conviure en harmonia.

  • Integrar-se en un grup.

  • Tenir en compte les necessitats grupals.

Àmbit social:

  • Viure la realitat de l’entorn

  • Respectar el material i les diferents instal·lacions

  • Afavorir la implicació dels pares, mares i/o tutors/es

Àmbit ecològic:

  • Conèixer la natura

  • Tenir consciencia dels problemes del medi ambient

  • Saber viure en harmonia amb l’entorn natural, reciclar material.

Treballem fent servir una metodologia activa i dinàmica, seguint un enfocament d’aprenentatge anomenat CLIL, en català AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres):

  • Treballant mitjançant tallers de temàtica diversa i motivadora, aconseguint tant l’aprenentatge dels continguts d’aquests, com l’ús comunicatiu de la llengua estrangera.

  • Programant activitats que fomentin la interactivitat i autonomia dels alumnes.

  • Fent ús de recursos i materials diversos, incloent les TIC.

  • Amb grups reduïts, i així, incentivar la implicació dels alumnes i fer possible atendre els diferents estils d’aprenentatge.

  • Utilitzant un llibre de text amb un enfocament CLIL per assegurar-nos l’adquisició correcte de tots els continguts necessaris per poder presentar els nostres alumnes als exàmens oficials de la universitat de Cambridge.

  • L'Olivera