paidospaidos
  • Collserola
  • El Pinar
  • Gerbert d'Orlhac
  • Joan Maragall
  • L'Olivera
  • La Floresta
  • La Mirada
  • Pi d'en Xandri
  • Pins del Vallès
  • Pla i Farreras
  • Pureza de María
  • Santa Isabel
Ciutat d'Alba Ciutat d'Alba
ExtraescolarsExtraescolars

És més que una oferta d’activitats. Som pioners en un model de gestió de les activitats extraescolars que vincula al nen/a i la família amb el seu entorn i fomenta el teixit associatiu. Ens agrupem amb entitats i/o col·lectius de Sant Cugat del Vallès per dur a terme les activitats, garantint la qualitat, la varietat i un itinerari de continuïtat un cop finalitza l’etapa escolar a la pròpia entitat. Donem valor afegit, fent treball en xarxa i generant identificació. Adaptem la proposta global a les especificats de cada centre, essent un projecte en constant evolució.

Casals i colòniesCasals i colònies

Paidos organitza els casals de Nadal a l’escola Gerbert d’Orlhac on presenta una proposta, dirigida a tots els nens/es de P3 i P4, amb tot un seguit d'activitats lúdiques programades seguint un fil conductor emmarcat dins de l'època Nadalenca. Per altra banda, també seguirem treballant amb els alumnes de P5 i 1r una proposta de lleure basada en una programació esportiva, i lúdica seguint també un fil conductor setmanal. Aquests dos grups faran activitats cooperatives i part de la programació està englobada dins d’un mateix fil conductor: “Viatgem a Lapònia”. El grup de 2n a 6è manté proposta d’esports, natura i aventura al llarg de tots els casals. Per altra banda, volem ressaltar que oferim la possibilitat de fer inscripció per dies puntuals.

MenjadorMenjador

El temps de migdia és un temps de lleure educatiu, no un espai assistencial, i la nostra voluntat és la de treballar transversalment amb l'horari lectiu, per donar coherència a l'acció educativa del centre durant tot el seu horari. Els eixos de la proposta del menjador i lleure giren al voltant de conceptes com autonomia, participació, educació alimentària, sostenibilitat, diversitat, igualtat de gènere, inclusió. Dins l'espai de menjador, volem donar protagonisme al noi/a en el seu àpat, entenent i confiant en les seves capacitats, amb l'acompanyament de l'educador i transmetre la importància d'una bona alimentació variada i saludable, així com apostem per una alimentació saludable, de proximitat, de temporada, de qualitat i de compromís amb el medi ambient. En el temps de lleure potenciem també els interessos dels mateixos infants i és a través de la seva veu d'on dinamitzem i acompanyem les seves demandes de jocs, activitats, esport saludable, etc. A través de diferents eines de comunicació i recull de propostes (bústia de suggeriments, caixa d'emocions, mural de propostes...), els educadors desenvolupem i acompanyem als infants en el seu moment més lúdic.